5 mar 2017

PHILIPS LUMEA - marzenie

Kobietki moje drogi :)

niedawno udało mi się znaleźć platformę dzięki której można testować produkty i wydawać opinie na ich temat..

właściwie dołączyłam do nich ponieważ jest jedyna w swoim rodzaju możliwość przetestowania czegoś o czym marzyłam od dawna  !!!!!!!  depilator PHILIPS LUMEA !!!!!!! oczywiście próbowałam mojego lubego namówić żeby mi kupił  już kiedyś,  no ale .....


ochhhh... tak baaardzo chciałabym go przetestować, bardzo, bardzo, bardzo!!!


zwłsaszcza że jak na razie to chyba najlepsza opcja na szybką i bezbolesną depilację ... depilator PHILIPS LUMEA wykorzystuje innowacyjną metodę intensywnego światła pulsacyjnego, do tej pory możliwą jedynie w profesjonalnych salonach kosmetycznych

A Wy macie jakieś doświadczenie z takim rodzajem depilacji?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz