26 paź 2014

wiosna 2014 by renulek

Ostatnio nic si tu nie dzieje ale nie bez powodu. Spędzam czas nad przepiękną serwetą autorstwa www.renulekblogspot.com. którą zresztą pół świata  dziecka także też ją za pragnęła m . Oto i moje efekty jak na razie :)

I haven't been here for a long time. But it wasn't without the reason. I was busy with renulek's spring doily. Here is the effect so far. Hope I will have enough patience and thread to finish it.

Jeszcze taka mala konkluzja.uleglam ostatniej modzie używania jednego czółenka zamiast dwóch,  i bardzo tego żałuję.  Widać to bardzo na ostatnim i przedostatnim rzędzie.  Przedostatni robiłam jednym czolenkiem jest on nierówny,  i się skręca.  Ostatni dla porównania robiłam tradycyjnie dwoma. Widać wyraźną różnicę.  Poniżej zbliżenie. 


I' d like to make some conclusion.  Last time It was very popular to use one shuttle instead of two. I also gave it a try.  Unfortunetely i regret it. The row I made with  one shuttle is uneven and swirled(the one before the last one). For comparison the last row is made with two shuttles. Bolow the close up.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz